Softonic-recension

Skola för överlevnad: Din guide för att överleva alla situationer

Школа Выживания är en gratis Android app utvecklad av TellStory som faller under kategorin Utbildning & Referens, specifikt Böcker. Denna app är utformad för att förbereda dig för oväntade situationer och ge dig den nödvändiga kunskapen och färdigheterna för att överleva dem. Den erbjuder svar på olika frågor som hur man somnar, hur man klarar en jobbintervju och hur man undviker vänskapszonen. Det som skiljer denna app från andra är att den också ger information om hur man överlever vid nödsituationer som olyckor, huliganattacker, bränder, tsunamis och till och med granatexplosioner. Oavsett om du planerar en campingresa eller bara vill vara förberedd för det värsta är denna app en omfattande guide som hjälper dig att överleva vilken situation som helst.

Appen innehåller en mängd information som är organiserad på ett användarvänligt sätt. Svaren är kortfattade och lättförståeliga, vilket gör den tillgänglig för alla. Appen har också en sökfunktion som gör att du snabbt kan hitta den information du behöver. Appen uppdateras regelbundet med nytt innehåll, vilket säkerställer att du alltid är uppdaterad med de senaste överlevnadsteknikerna. Sammantaget är denna app ett måste för alla som vill vara förberedda på vilken situation som helst som livet kan kasta på dem.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Школа Выживания

Har du provat Школа Выживания? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.